تنگینفس، درد قفسهسینه و تپش قلب: چه کاری انجام دهم؟
بیشتر از ۶ماهه تنگی نفس همراه درد قفسه سینه وتپش قلب شدید وسرگیجه دارم دکتر قلب وریه هردو گفتن برگشت اسید معده است ولی دکتر گوش وحلق وبینی گفت آلرژی هست با هیچ دارویی هنوز خوب نشدم هردارویی دادن موقتی فقط از شدتش کاسته شده به نظرتون باید به چه دکتری مراجعه کنم به طور کامل خوب بشم؟؟ناگفته نماند آخرای پاییز گذشته سرماخوردگی از کرونا بدتر گرفتم به دنبال همون اینجوری شدم دکترا فقط سرم تجویز میکردن
1 تیر 1405