اصابت توپ به چشم: آیا خطرناک است؟
امروز توی باشگاه والیبال ینفر اسپک زد و با سرعت و شدت بالا توپ خورد توی چشمم و اون لحظه تیر کشید و درد شدیدی داشت و چشمم بشدت قرمز شده بود رنگ خون
و سردرد دارم از وقتی از باشگاه اومدن و سمت چشمم بشدت درد داره
دکتر نرفتم حس کردم چیز مهمی نیست
اما خیلی درد دارم از عصر با اب یخ شستم همش چشممو ورمش خابید یکم ولی همش نگرانم ک مشکل جدی نباشع خدا
مبشه کمکم کنید لطفا؟
و سردرد دارم از وقتی از باشگاه اومدن و سمت چشمم بشدت درد داره
دکتر نرفتم حس کردم چیز مهمی نیست
اما خیلی درد دارم از عصر با اب یخ شستم همش چشممو ورمش خابید یکم ولی همش نگرانم ک مشکل جدی نباشع خدا
مبشه کمکم کنید لطفا؟
7 تیر 1405