ادامه یا قطع دارکی کیدیزول برای رفلاکس نوزاد
سلام ۲۰ روزه که برای رفلاکس نوزادم دارکی کیدیزول ۳ میلی برای وزن ۶ کیلیوگرم میدم نوزادم ۶ماه تمام هست وارد ۷ ماهگی شده
به خاطر بیزاری از شیر و جیغ هنگام شیرخوردن و امتناع از شیرخوردن که اصلا شیر نمیخورد
و تو این ۲۰روز درست شده و شیر میخوره
از دارو ۲ روز مونده تموم بشه
خواستم بدونم یکی دیگه بخرم یا این مقدار کافیه براش و قطش کنم ؟
رفلاکسش برنگرده
به خاطر بیزاری از شیر و جیغ هنگام شیرخوردن و امتناع از شیرخوردن که اصلا شیر نمیخورد
و تو این ۲۰روز درست شده و شیر میخوره
از دارو ۲ روز مونده تموم بشه
خواستم بدونم یکی دیگه بخرم یا این مقدار کافیه براش و قطش کنم ؟
رفلاکسش برنگرده
1 تیر 1405