دکتر رفتم گفت دیسک شدید داری ولی هنوز نیاز به عمل نیست.به شرطی که استراحت کنی و مواظب خودت باشی دیروز کار سخت کردم امروز خیلی کمر درد شدید دارم با سرگیجه
13 اردیبهشت 1405
پاسخ پزشکان
0
درود بر شما سه روز استراحت معمولا کافیه اما سرگیجه و سایر علایم ممکنه ارتباط با دیسک نداشته باشند و بررسی لازمه
یک پاراگراف کوتاه: احتمالاً سرگیجه شما بهخاطر درد شدید کمر یا عارضه یک داروی جدید (مثلاً مسکن) است؛ در بیشتر موارد خطرناک نیست اما نیاز به مراقبت و توجه دارد تا وضعیت پایدار شود. راهکارهای عملی: - آرام بنشینید یا دراز بکشید و از تغییر وضعیت ناگهانی پرهیز کنید. - مایعات بنوشید و چند نفس عمیق و آهسته بکشید تا فشار و اضطراب کاهش یابد. - فهرست داروهای اخیراً مصرفشده را مرور کنید و از مصرف خودسرانه داروی جدید خودداری کنید. - از بلند کردن بار یا فعالیت سخت خودداری و در وضعیت راحت استراحت کنید. علائم هشدار: - ضعف یا بیحسی جدید در یک یا هر دو پا - از دست دادن کنترل ادرار یا مدفوع - سرگیجه خیلی شدید همراه غش یا استفراغ مکرر تخصص پیشنهادی: ارتوپدی
این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.
پاسخهای این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.