قرص پیشگیری اضطراری بعد از پریود؛ احتمال بارداری؟

دلم درد میکنه مثلدرد پریودی قرص پیشگیری اضطراری خوردم در حالیکه بعد رابطه پریود شدم دقیقا بعد رابطه لکه بینی فرداش پریود شدم
لکه بینی بعد رابطه بود فرداش پریود شدم نمیدونم اسم قرصو انداختمش فقط دلم درد میکنه درد قسمت رحمه
5 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
اگر در زمان شروع سیکل پریود شدید بارداری منتفی هست
0
سلام
در صورت مصرف قرص و شروع منس احتمال بارداری در حد صفره

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

احتمالاً درد و خونریزی شما در بیشتر موارد ناشی از اثر هورمونی قرص پیشگیری اضطراری یا قاعدگی طبیعی است و لزومی به نگرانی شدید نیست؛ در بیشتر موارد این علائم گذرا هستند و بارداری نامحتمل به نظر می‌آید اگر خونریزی، قاعدگی واقعی بوده باشد.
راهکار‌های عملی:
1 استراحت و گذاشتن کمپرس گرم روی پایین شکم؛ در صورت درد می‌توان استامینوفن یا ایبوپروفن طبق دوز توصیه‌شده مصرف کرد.
2 تاریخ و میزان خونریزی را یادداشت کنید و هرچه از دارو یاد دارید (زمان مصرف) را ثبت کنید.
3 اگر پریود بعدی بیش از یک هفته تأخیر داشت، تست بارداری خانگی انجام دهید.
4 در صورت نیاز برای بررسی بیشتر یا نگرانی، با کلینیک زنان وقت پیگیری بگیرید.
علائم هشدار:
1 خونریزی بسیار شدید، سرگیجه یا غش.
2 تب همراه با درد یا ترشحات بدبو از مهبل.
3 درد لگن بسیار شدید یا تست بارداری مثبت.
تخصص پیشنهادی: متخصص زنان و زایمان

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.