چگونه میتوان سوزش شدید پس از فریز کردن زگیل تناسلی را درمان کرد؟
سلام پزشکان عزیز من شنبه فریز کردم دکتر برام تریپل سولفات و فلوکونازول داده,من اصلا سوزش روی ناحیه بیرونی نداشتم فقط خارش رو قسمت بیرونی و مخصوصا بالای کلیتورس داشتم الان لب های واژنم هم ورم کرده و شدیدا میسوزه,انگار ازخشکی داره میسوزه,به خدا یه روز تعطیلی فقط دراز کشیدم و پاهامو باز گزاشتم,توروخدا راهنمایی کنید
27 مهر 1398