لکهبینی قبل از پریود با تست مثبت: علت احتمالی
سلام تنبلی تخمدان دارم و دوفامد میخورم. همیشه مرتب بودم این ماه هنوز سه تا قرص مونده بود کمی لک قهوه ای داشتم ک دوقرص اخررو قطع کردم اما پریود نشدم لک کمتر شده و پریود نشدم هنوز امروز بی بی چک زدم که مثبت شده تازه رفتم ازمایش بتا هنوز جوابش نیومده ولی هنوز کمی ترشحات قهوه ای که فقط روی دستمال قابل تشخیصه دارم و نسبت ب قبل خیلی کمتره ایا باردارم ؟ مشکلی هست خیلی نگرانم
2 تیر 1405