آیا دل پیچه و ضعف بدن نشانهای از ابتلا به بیماری کرونا است؟
سلام وقتتون بخیر من ۱۵روز که دوز اول واکسن کرونا تزریق کردم سه روز پیش مجبور بودم یه مسافرت کاری برم از دیروز دل پیچه و ضعف بدن و احساس سرما دارم میخواستم بپرسم به نظر شما ممکنه کرونا باشه فقط همین علائم و دارم
2 آبان 1400