آیا دل پیچه و ضعف بدن نشانه‌ای از ابتلا به بیماری کرونا است؟

سلام وقتتون بخیر من ۱۵روز که دوز اول واکسن کرونا تزریق کردم سه روز پیش مجبور بودم یه مسافرت کاری برم از دیروز دل پیچه و ضعف بدن و احساس سرما دارم میخواستم بپرسم به نظر شما ممکنه کرونا باشه فقط همین علائم و دارم
2 آبان 1400

پاسخ پزشکان

0
احتمال عفونت‌های گوارشی بیشتر مطرح هست.

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

دل‌پیچه و ضعف بدن می‌تواند علائم متداول کووید-۱۹ باشد، اما برای تشخیص دقیق نیاز به آزمایش PCR دارید.
با توجه به اینکه از دیروز دچار این علائم شده‌اید و با توجه به مسافرت کاری اخیرتان، توصیه می‌شود که به مراکز بهداشتی مراجعه کرده و آزمایش مورد نیاز را انجام دهید.
همچنین در صورت امکان، خود را عزیز داشته باشید و از تماس با دیگران پرهیز کنید تا جلوی انتقال ویروس به دیگران را بگیرید.

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.