لکه بینی قهوهای در سه ماه اول؟

سلام
۱۳ روزه پرید نشدم ۴۸ ساعت لکه قهوه ای دارم
Betaدو هفته پیش ۱۱۳ بود امروز ۵۹۲ یه سونو معمولی واژینال یک روز پیش رفتم داخل حفره چیزی ندیده میگه سمت راست یه حالت گرفتگی کیست مانند احتمال خارج رحمی داده اما شک داره گفته داپلر برو حتما .
آیا هنوز فرصت هست برای تصمیم قطعی؟
آیا داپلر دقیق میگه خارج رحمی و سریع باید خارجی کنم ؟
در صورت قطع لکه بینی احتمال سلامت بارداری هست ؟
2 تیر 1405

پاسخ پزشکان

1
وقت به خیر عزیزم حتما در اسرع وقت سونو واژینالتون رو تکرار کنین

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.