آیا کسی که کرونا خفیف بدون درگیری ریه داشته میتواند از قلیون شخصی خود عامل انتقال باشد؟
سلام یک سوال دارم کسی که کرونا خیلی خفیف بدون درگیری ریه داشته ( سرفه نمیکرده) و ۲ هفته از اولین علامتش گذاشته کی میتونه از قلیون شخصیش بکشه؟ اصلا میتونه؟؟؟؟
29 تیر 1399