مادر زادی فتق داشتم خود به خود از بین رفته آیا مشکلی پیش میاد؟

با سلام و احترام خدمت پزشکان محترم
من پسری ۲۸ساله هستم، مادر زادی بین ران و ناحیه شرمگاهی فتق داشتم به طوری که مثلا تو فشار می افتادم (وسایل سنگین برداشتن و) فتق باد میکرد بعد با دست فشار میدادم میخوابید چند سالی هست که خود به خود از بین رفته می خواستم ببینم بعدا مشکلی پیش میاد یا نه.
7 فروردین 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام و وقت بخیر
جهت اطمینان خاطر بیشتر جهت معاینه ی حضوری و بررسی بیشتر به متخصص اورولوژی و یا جراح عمومی مراجعه نمایید تا اقدامات لازم براتون انجام پذیرد.
با آرزوی سلامتی برای شما.
0
سلام
وقتتون بخیر باشه برای معاینه بالینی نیاز است مراجعه شود

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.