مادر زادی فتق داشتم خود به خود از بین رفته آیا مشکلی پیش میاد؟
با سلام و احترام خدمت پزشکان محترم
من پسری ۲۸ساله هستم، مادر زادی بین ران و ناحیه شرمگاهی فتق داشتم به طوری که مثلا تو فشار می افتادم (وسایل سنگین برداشتن و) فتق باد میکرد بعد با دست فشار میدادم میخوابید چند سالی هست که خود به خود از بین رفته می خواستم ببینم بعدا مشکلی پیش میاد یا نه.
من پسری ۲۸ساله هستم، مادر زادی بین ران و ناحیه شرمگاهی فتق داشتم به طوری که مثلا تو فشار می افتادم (وسایل سنگین برداشتن و) فتق باد میکرد بعد با دست فشار میدادم میخوابید چند سالی هست که خود به خود از بین رفته می خواستم ببینم بعدا مشکلی پیش میاد یا نه.
7 فروردین 1405