نقص عضو مادر زادی دست آیا امکان پویند هست؟
سلام من نقص عضو مادر زادی دارن
من دست چپم انگشت نداره فقط تا قسمت ساعد هست و مشکل دیگه ای نداره
می خوام بدونم آیا امکان پیوند وجود داره ؟
و اگر اره ریسک عمل بالا هستش ممکنه که عمل ناموفق باشه؟
من دست چپم انگشت نداره فقط تا قسمت ساعد هست و مشکل دیگه ای نداره
می خوام بدونم آیا امکان پیوند وجود داره ؟
و اگر اره ریسک عمل بالا هستش ممکنه که عمل ناموفق باشه؟
15 اسفند 1404