نقص عضو مادر زادی دست آیا امکان پویند هست؟

سلام من نقص عضو مادر زادی دارن
من دست چپم انگشت نداره فقط تا قسمت ساعد هست و مشکل دیگه ای نداره
می خوام بدونم آیا امکان پیوند وجود داره ؟
و اگر اره ریسک عمل بالا هستش ممکنه که عمل ناموفق باشه؟
15 اسفند 1404

پاسخ پزشکان

0
سلام.
مناسفانه. فعلا. این. امکان. وجود. ندارد
0
سلام و وقت بخیر
متاسفانه فعلا در ایران چنین امکانی وجود ندارد و اگر با روش‌های دیگری در سایر نقاط دنیا که اون هم بعید به نظر میرسه بتونن چنین کاری انجام دهند هزینه ی خیلی گزافی دارد و ریسک زیادی هم خواهد داشت.
سعی کنید روی سایر توانایی هاتون تمرکز کنید و به این نقص عضو فکر نکنید.
با آرزوی سلامتی برای شما.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.