تریگلیسرید بالا و آیا روزانه استاتین مناسب است؟
با سلام .من حدود ۲۰ سال هست که کم کاری تیروئید دارم و قرص لووتیروکسین ۱۰۰ استفاده میکنم.(T۴:۱۶/۶۰. Tsh:۰/۵)
تری گلیسیرید خیلی بالا دارم تا ۴۸۰ هم رسیده و با بالارفتن تیری گلیسیرید دچار سردرد میشم.زیاد هم چربی و قند مصرف نمیکنم اما باز هم چربی خونم بالا میره.میخواستم بدونم دلیلش کم کاری تیروئید هست یا خیر؟
البته به خاطر میگرن پروپرانول ۱۰ مصرف میکنم مواقع سردرد شدید هم میگراکیم۵۰
تری گلیسیرید خیلی بالا دارم تا ۴۸۰ هم رسیده و با بالارفتن تیری گلیسیرید دچار سردرد میشم.زیاد هم چربی و قند مصرف نمیکنم اما باز هم چربی خونم بالا میره.میخواستم بدونم دلیلش کم کاری تیروئید هست یا خیر؟
البته به خاطر میگرن پروپرانول ۱۰ مصرف میکنم مواقع سردرد شدید هم میگراکیم۵۰
7 تیر 1405