شکستگی انگشت اشاره دست راست بر اثر کار با دستگاه؟
سلام انگشت اشاره دست راست من شکسته و دکتر دو تا پین گذاشته الان ۴ هفته گذشته و گفته تو ۵ هفته پین هاارو در میارم
آیا تو۵ هفتع جوش میخوره
و اینکه پین ها داخل پوست هستن آیا بیحسی میزنه و شکاف میزنه در میاره؟؟؟
آیا تو۵ هفتع جوش میخوره
و اینکه پین ها داخل پوست هستن آیا بیحسی میزنه و شکاف میزنه در میاره؟؟؟
4 تیر 1405