آیا با وجود پریود، ممکن است باردار باشم؟

سلام من مجردم اخرین رابطه مالشیم ۳۰ فردین بود ۳ اردبیهشت پریود شدم و ۲۵خرداد بیبی چک انجام دادم منفی اومد فرداش پریود شدم ۲۶ خرداد هم فقط ۳ روز پریود شدم اونم قرمز بود پریودم بعد اینک پریودم تموم شد بیبی چک انجام دادم با ادرار صبح منفی اومد با اینک دو بار بیبی چک انجام دادم منفی اومده ولی استرس شدید دارم ایا متونم اعتماد کنم
1 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
احتمال بسیار اندک
ولی اگر خونریزی غیر طبیعی یه صورت افزایش یا کاهش دارید اولین تشخیص رد حاملگی است

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

احتمالاً شما باردار نیستید و منفی بودن چند تست ادراری به‌خصوص با وجود خونریزی قرمز، در بیشتر موارد نشان‌دهنده پریود واقعی یا نوسان هورمونی است؛ نگران نباشید اما احتیاط لازم است.
راهکار‌های عملی:
- یک بار دیگر تست ادراری را با ادرار صبح و بدون نوشیدن زیاد انجام دهید.
- در صورت تداوم نگرانی یا تأخیر پریود، انجام آزمایش خونی β-hCG قطعی‌تر است.
- از مصرف مایعات زیاد قبل از تست بپرهیزید و آرامش را با تنفس عمیق و استراحت حفظ کنید.
- اگر سابقه مصرف دارو‌های هورمونی دارید، تاریخ و نوع را ثبت کنید و به پزشک اطلاع دهید.
علائم هشدار:
- خونریزی بسیار شدید یا لخته‌های فراوان که نیاز به تعویض مکرر نوار بهداشتی دارد.
- درد شدید شکم یا تب و ترشحات بدبو (ممکن است عفونت باشد).
- تست بارداری که ناگهان مثبت شود یا عدم بازگشت پریود بیش از یک هفته همراه علائم بارداری.
تخصص پیشنهادی: متخصص زنان و زایمان

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.