ادرار بی رنگ زیاد بدون مصرف مایعات نشانه چیه؟
این یک هفته همش میرم سرویس بهداشتی برای ادرار، فاصله هر کدوم هم یک ربع هست/:
و شدیدا هم بی رنگ و شفاف،ادرار کمی هم نیست انگار نه انگار که تازه رفتم سرویس بهداشتی
اصلا آب نمیخورم من تنها مایعاتی که میخورم چایی هست که صبح میخورم.
دارو خاصی هم مصرف نمیکنم
و شدیدا هم بی رنگ و شفاف،ادرار کمی هم نیست انگار نه انگار که تازه رفتم سرویس بهداشتی
اصلا آب نمیخورم من تنها مایعاتی که میخورم چایی هست که صبح میخورم.
دارو خاصی هم مصرف نمیکنم
2 تیر 1405