ادرار بی رنگ زیاد بدون مصرف مایعات نشانه چیه؟

این یک هفته همش میرم سرویس بهداشتی برای ادرار، فاصله هر کدوم هم یک ربع هست/:
و شدیدا هم بی رنگ و شفاف،ادرار کمی هم نیست انگار نه انگار که تازه رفتم سرویس بهداشتی
اصلا آب نمیخورم من تنها مایعاتی که میخورم چایی هست که صبح میخورم.
دارو خاصی هم مصرف نمیکنم
2 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.