شکستگی هردوپا وپیچ وپلاک وپلاتین شدن؟
سلام وقتتون بخیر
حدودا ۴۳روزه که خوردم زمین و شکستگی هردوپا درقسمت نازک نی ومچ پا داشتم وجراحی شده یک پا پیچ وپلاک وپلاتین شده وپای دیگه پلاتین شده. تاالان روی ویلچر حرکت کردم وراه نرفتم دکتراجازه ی کمی وزن گذاری داده ولی نه کامل.
میخاستم بدونم کی میتونم کامل وروی پای خودم راه برم و مشکلی پیش نمیاد برام ممنونم
حدودا ۴۳روزه که خوردم زمین و شکستگی هردوپا درقسمت نازک نی ومچ پا داشتم وجراحی شده یک پا پیچ وپلاک وپلاتین شده وپای دیگه پلاتین شده. تاالان روی ویلچر حرکت کردم وراه نرفتم دکتراجازه ی کمی وزن گذاری داده ولی نه کامل.
میخاستم بدونم کی میتونم کامل وروی پای خودم راه برم و مشکلی پیش نمیاد برام ممنونم
5 تیر 1405