ایا چسباندن لبه واژن به هایمن به خود هایمن اسیب میزنه؟

سلام من یه سوال پرسیدم که سمت چپ هایمنم یه لایه بالا میره وزیرش سوراخ داره ومتخصصی گفت نبایدمدام چک کنی باید معاینه شی خیلی نگران شدم یعنی چککردن من باعث اسیب میشه؟؟چیزی داخل واژن نکردم اما برای اینکه بتونم اون لایه ای ک بالا میره روببینم اروم لبه واژن روبه هایمن میچسبوندم بعدک اروم بازمیکردم هایمن ک به لبه چسبیدبودسرجاش برمیگشت این تکرار مکرر اسیب زده؟بخاط وسواس خیلی چک میکردم ولی چیواردنکردم
5 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام،
نگران نباشید، مشکلی پیش نمی‌اد ولی اگر خیلی نگران هستید می‌توانید برای معاینه حضوری تو فرد متخصص مراجعه کنید

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.