ایا چسباندن لبه واژن به هایمن به خود هایمن اسیب میزنه؟
سلام من یه سوال پرسیدم که سمت چپ هایمنم یه لایه بالا میره وزیرش سوراخ داره ومتخصصی گفت نبایدمدام چک کنی باید معاینه شی خیلی نگران شدم یعنی چککردن من باعث اسیب میشه؟؟چیزی داخل واژن نکردم اما برای اینکه بتونم اون لایه ای ک بالا میره روببینم اروم لبه واژن روبه هایمن میچسبوندم بعدک اروم بازمیکردم هایمن ک به لبه چسبیدبودسرجاش برمیگشت این تکرار مکرر اسیب زده؟بخاط وسواس خیلی چک میکردم ولی چیواردنکردم
5 تیر 1405