عصاب روان وفشارخون افسردگی ومشکل بی خوابی؟
پنج ماهه پدرم رفت ازدنیا ازهمون موقع افسردگی بدی گرفتم تمرکزندارم عصابم زودخراب میشه فشارخون گرفتم همش اظطراب ترس وحشت خسته شدم بی حالم بی حوصله ام بخدا دیگه به فکرخودکشی هستم خسته شدم راهی هست نجاتم بدین
2 تیر 1405