عصاب روان وفشارخون افسردگی ومشکل بی خوابی؟

پنج ماهه پدرم رفت ازدنیا ازهمون موقع افسردگی بدی گرفتم تمرکزندارم عصابم زودخراب میشه فشارخون گرفتم همش اظطراب ترس وحشت خسته شدم بی حالم بی حوصله ام بخدا دیگه به فکرخودکشی هستم خسته شدم راهی هست نجاتم بدین
2 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
لطفا حتما به روانپزشک مراجعه کنید و مشکلتون رو باهاشون مطرح کنید.
به هیچ عنوان این ملاقات رو عقب نندازید اگر جایی هستید که دسترسی به روانپزشک ندارید با شمارهگیری 190 و انتخاب گزینه 9، در سراسر کشور از خدمات رایگان مشاوره سلامت روان بهرهمند شوید.
لطفا خس خودتون رو جدی بگیرید و برای دریافت کمک اقدام کنید

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.