کاهش دوز متی مازول در تیروئید پرکار؟
سلام و عرض ادب
تیروئید پر کار دارم .
یکسال هست که متی مازول مصرف می کنم
اوایل روزی یه دونه متی مازول پنج
چهار ماه اخیر روزی دو تا متی مازول پنج می خورم.
الان آزمایش دادم .
T۴ رنج آزمایشگاه ۴/۵تا ۱۳هست .
برای من ۵/۵ هست .
Tah رنج آزمایشگاه۰/۳تا ۵هست
اما برای من ۰/۳۳هشت .
باید دوز متی مازول کم بشه؟؟؟
ضمن اینکه هیچ علائمی مثل تپش قلب و لرزش دست و تعریق و هم ندارم
تیروئید پر کار دارم .
یکسال هست که متی مازول مصرف می کنم
اوایل روزی یه دونه متی مازول پنج
چهار ماه اخیر روزی دو تا متی مازول پنج می خورم.
الان آزمایش دادم .
T۴ رنج آزمایشگاه ۴/۵تا ۱۳هست .
برای من ۵/۵ هست .
Tah رنج آزمایشگاه۰/۳تا ۵هست
اما برای من ۰/۳۳هشت .
باید دوز متی مازول کم بشه؟؟؟
ضمن اینکه هیچ علائمی مثل تپش قلب و لرزش دست و تعریق و هم ندارم
6 تیر 1405