آیا این زخم عفونت داره و نیاز به آنتی بیوتیک هست؟

من دو شب پیش تصادف کردم و این زخم روی دستم ایجاد شده اندازه پنج سانت دوتا از انگشتام هم ورم داره الان به اون قسمت که دست میزنم یکم احساس گرما میکنم دستمم رو به پایین میگیرم اون دوتا انگشت تیر میکشه آیا زخم من عفونت کرده و اینکه آیا آموکسی سیلین مناسب این عفونت هست لازمه بخورم
3 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.