ازمایش اهن دادم فقر اهن دارم چه مکملی مصرف کنم بهتره؟
حدودا دو سه ماهه ریزش مو شدید دارم آزمایش خون دادم اهنم ۳۵ فریتین ۱۷.۹ و زینکم ۶۵ فولیک اسید ۱۲.۸ دکتر بهم گفن قرص ففول دئودنال استفاده کنم
چون معدم حساسه این مکمل خوبه یا سیدرال فورت بگیرم بهتره ؟
قرص ففول ساده قبلا استفاده میکردم مشکلی نداشتم
مکمل xhair استفاده میکنم ولی حس میکنم معدمو اذیت میکنه
برای ریزش مو امپول بیوتین بپانتین استفاده کنم خوبه؟
چون معدم حساسه این مکمل خوبه یا سیدرال فورت بگیرم بهتره ؟
قرص ففول ساده قبلا استفاده میکردم مشکلی نداشتم
مکمل xhair استفاده میکنم ولی حس میکنم معدمو اذیت میکنه
برای ریزش مو امپول بیوتین بپانتین استفاده کنم خوبه؟
13 اردیبهشت 1405