آیا مقدار فریتین به سرگیجه و بیحالی ربط دارد؟

با سلام و احترام مقدار فریتین در برگه آزمایشم ۹.۵ هست با هموگلوبین ۱۲.۹
تو دوران پریودی خیلی سرگیجه دارم از روز اول تا آخر به طوری که وقتی سرپا هستم حس افتادن دارم
آیا این مقدار فریتین به سرگیجم ربط داره؟
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
درود بر شما
بله احتمال داره مربوط به کم خونی باشه
قرص آهن یک روز درمیان با آب میوه طبیعی میان کنید
یا به همکاران متخصص داخلی مراجعه کنید برای فرم تزریقی در صورت صلاحدید

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.