تنبلی روده در بارداری؛ علایم و راهکارهای فوری
سلام.
من احساس میکنم دفع کامل ندارم و رودم به درستی کار نمیکنه. رژیم پرفیبر و پر اب هم دارم.
ماه هفت بارداری ام و بیشتر وقتها یبوست میگیرم. هموروئید و شقاق هم دارم که اذیت میکنه. چند وقته با ملین ،شیاف، پماد و فیبر و آب زیاد یبوست شدیدمو برطرف کردم اما دفع کامل ندارم. تکه تکه نرم هست و بیشتر باعث سوزش میشه. تخلیه کامل نمیشه انگار روده هام تحرک و فشار ندارن. راه حل شما چیه؟ خیلی تو بارداری اذیتم
من احساس میکنم دفع کامل ندارم و رودم به درستی کار نمیکنه. رژیم پرفیبر و پر اب هم دارم.
ماه هفت بارداری ام و بیشتر وقتها یبوست میگیرم. هموروئید و شقاق هم دارم که اذیت میکنه. چند وقته با ملین ،شیاف، پماد و فیبر و آب زیاد یبوست شدیدمو برطرف کردم اما دفع کامل ندارم. تکه تکه نرم هست و بیشتر باعث سوزش میشه. تخلیه کامل نمیشه انگار روده هام تحرک و فشار ندارن. راه حل شما چیه؟ خیلی تو بارداری اذیتم
7 تیر 1405