آیا برای آزمایش ذخیره تخمدان و تنبلی روزهای لکه بینی هم حساب میشن؟
سلام خانمها من باید سومین روز پریود آزمایش ذخیره تخمک بدم
بدیروز پنجشنبه بایدپریود میشدم که فقط در حد چند تا لکه که با دستمال پاک بشه بود
امروزم تاساعت ۵عصر فقط دل درد و لرز داشتم الان تازه لکه ی صورتی دارم
حالا فردا سومین روز حساب میشه یانه باید وایسم کامل پریود شم بعد سومین روزش برم
بدیروز پنجشنبه بایدپریود میشدم که فقط در حد چند تا لکه که با دستمال پاک بشه بود
امروزم تاساعت ۵عصر فقط دل درد و لرز داشتم الان تازه لکه ی صورتی دارم
حالا فردا سومین روز حساب میشه یانه باید وایسم کامل پریود شم بعد سومین روزش برم
5 تیر 1405