آیا مصرف تخم کتان برای افراد با توده فیبروئید و تنبلی تخمدان مناسب است؟
آیا من که ی توده فیبرواندوم خوش خیم در سینه م دارم
و همینطور تنبلی تخمدان دارم
میتونم از تخم کتان استفاده کنم؟
ایا باعث اختلال هورمون ها میشود؟
و همینطور تنبلی تخمدان دارم
میتونم از تخم کتان استفاده کنم؟
ایا باعث اختلال هورمون ها میشود؟
6 تیر 1403