تب شبانه و کاهش وزن بعد از لقاح برونرحمی
دو ماه پیش قرص و آمپولهای هورمونی برای ivf استفاده کردم و نتیجه نداد پس از آن خونریزی بین قاعدگی داشتم. آزمایش خون و سونو دادم wbc ۱۱۸۰۰ شده بود. پس از اون هی شب ها تب میکنم و دو سه کیلو کاهش وزن دارم. دوباره آزمایش خون دادم نوتروفیلهام ۶۷، rbc ۳.۶۹, hb۱۱.۵, htc ۳۱.۴, mchc ۳۶.۶ و urea ۴۶ , crp nagative میشه مشکل منو بگید چیه خیییلی نگرانم.
3 تیر 1405