درد خفیف تا کمی متوسط در دست و پاها، بیشتر پاها؟
۴۵ روزه پیش ضعف اومد سراغم، ازمایش کامل دادم همه چی اوکی بود فقط فولیک اسید ۳ ، Wbc ۵.۹۹ ، لنفوسیت ۵۴ درصد ، نوتروفیل ۳۹.۲ درصد. فولیک اسید ۱ میلی رو شروع کردم که ضعفم رو کم کرد ولی درد استخونی خفیف ایجاد کرد، ۱۹ روز بعد cbc diff و LDH و سلیاک دادم که سلیاک منفی بود LDH ۲۳۳ ، WBC ۷ ، لنف ۵۷ درصد ، نوتروفیل ۳۲.۸ درصد و فولیک اسید ۷ شده.درد خفیف رو دارم همچنان، ربطی به لنف و نوتروفیل داره؟
4 تیر 1405