درد خفیف تا کمی متوسط در دست و پاها، بیشتر پاها؟

۴۵ روزه پیش ضعف اومد سراغم، ازمایش کامل دادم همه چی اوکی بود فقط فولیک اسید ۳ ، Wbc ۵.۹۹ ، لنفوسیت ۵۴ درصد ، نوتروفیل ۳۹.۲ درصد. فولیک اسید ۱ میلی رو شروع کردم که ضعفم رو کم کرد ولی درد استخونی خفیف ایجاد کرد، ۱۹ روز بعد cbc diff و LDH و سلیاک دادم که سلیاک منفی بود LDH ۲۳۳ ، WBC ۷ ، لنف ۵۷ درصد ، نوتروفیل ۳۲.۸ درصد و فولیک اسید ۷ شده.درد خفیف رو دارم همچنان، ربطی به لنف و نوتروفیل داره؟
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
درود بر شما
آزمایش تکمیلی لازمه تا علت مشخص بشه
0
سلام
این علائم به سلول‌های خونی مرتبط نیست.
تغذیه مناسب، ورزش و خواب مناسب رو در پیش بگیرید و در صورت تداوم به پزشک داخلی مراجعه نمایید
0
سلام
خیر ارتباطی بین لنف و نوتروفیل و درد استخوانی شما وجود نداره، جهت بررسی بیشتر به متخصص داخلی مراجعه کنید

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.