علت اسهال بعد از خوردن قرص سیگومت؟

من دیابت نوع دو دارم. فوق تخصص غدد رفتم ،ایشون قرص سیگومت تجویز کرده ، از روزی ک میخورم دچار اسهال و دل درد شدم . میخام بدونم از عوارض قرص سیگومت می باشد یا نه ؟ چکنم قرص را ادامه بدم یا دیگه نخورم ؟
5 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
با توجه به شروع مشکل با مصرف دارو می تونه به علت دارو باشد و یا عفونت ویروسی باشد

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.