نداشتن تکرر ادرار در هفته ۳۶ بارداری به چه دلیل است؟
قبلا مثلا توی ۲۰ هفته اینا داشتم اما رسیدم به ۲۵ ۲۶ قط شد
همه هم هفته هام میگن هنوز براشون ادامه داره
بعد به منمیگن شاید تو بچت خیلی بالا قرار گرفته فشاری رومثانت نیس
این قضیه درسته؟
اگه این درست باشه یعنی من دیر تر زایمان میکنم؟
همه هم هفته هام میگن هنوز براشون ادامه داره
بعد به منمیگن شاید تو بچت خیلی بالا قرار گرفته فشاری رومثانت نیس
این قضیه درسته؟
اگه این درست باشه یعنی من دیر تر زایمان میکنم؟
2 تیر 1405