یبوست شدید در بارداری هفته دهم — علت و راهکار
سلام وقت بخیر. بنده ده هفته باردارم و دو هفته است که یبوست شدید دارم به طوری که ۱۱ روز دفع نداشتم و چندروزه مایعات خیلی میخورم.شربت لاکتولوز هم میخورم ولی هیچ اثری نگذاشت.انجیر خیس خورده و خیلی چیزهای دیگر را هم امتحان کردم و اصلا هیچ حس دفعی ندارم و حتی شکم درد هم ندارم اما حس سنگینی دارم و ببخشید آروغ زیاد میزنم واشتها ندارم و نمیتونم درست غذا بخورم.آیا راهی وجود داره؟متخصص گوارش برم یا زنان؟
2 تیر 1405