من ریزش مو و عدم نعوظ کافی زود انزالی دارم ازمایش خون دادم نمیدونم مشکل چی میشه تفسیر کنید دارو بدین بهم این مشکلات تقریبا دو سال دارم بیشتر در نواحی جلو سر ریزش دارم شقیقه خالی شدن مشکلات جنسی تقریبا دو تا سه سال هست ک دارم نعوظ بلند بشه ولی زود میخابه دارو خاصی مصرف نمیکنم ی مدت زینک پلاس و الان معجون گیاهی بن ناصر میخورم ؟
7 آبان 1405
پاسخ پزشکان
0
سلام ریزش مو ممکن وراثتی باشد برای اختلال نعوظ با همکاران روانپزشک یا اورولوزیست مشورت کنید
محتملترین علت: در مورد ریزش مو احتمالاً آلوپسی آندروژنتیک (ریزش موی الگوی جلویی) است و درباره مشکلات نعوظ و انزال در بیشتر موارد احتمالاً عوامل هورمونی مثل کاهش تستوسترون یا ترکیبی از عوامل هورمونی و روانی دخیلاند. نگران نباشید؛ بررسی بالینی و آزمایشهای هدفمند معمولاً راهنمای درمان است. راهکارهای عملی: - مکملها و معجونهای گیاهی را موقتاً متوقف کنید تا نتایج آزمایش و تداخلها بررسی شود. - انجام یا تکرار آزمایش صبحگاهی تستوسترون، TSH، فریتین و CBC برای ارزیابی هورمونی و کمخونی. -خواب کافی، ورزش منظم، ترک سیگار و کاهش الکل؛ اینها به بهبود عملکرد جنسی و سلامت مو کمک میکنند. - تمرینات کگل و تکنیکهای کنترل انزال (متوقف-فشار) و در صورت نیاز مشاوره جنسی یا رواندرمانی رفتار-جنسی. علائم هشدار: - توده یا درد شدید در بیضهها یا خونریزی/ترشح از آلت یا بیضه. - تب همراه با قرمزی، درد یا ترشح چرکی از پوست سر یا آلت. - کاهش شدید وزن، ضعف قابل توجه یا از دست دادن ناگهانی توانایی جنسی. تخصص پیشنهادی: اورولوژی
این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.
پاسخهای این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید. هویت و پروانه طبابت پزشکان پاسخدهنده از سازمان نظام پزشکی استعلام شده است — فرآیند تأیید هویت پزشکان.