خوردن چهارشیره و کره بادام زمینی و ارده در بارداری هفته ی ۲۰وم؟
سلام وقت بخیر خوردن ارده و چهارشیره و کره بادام زمینی و عسل برای جنین و مضر است؟
قند بارداریم بعداز ناشتا ۹۶ بود و قبلش ۹۳
میتونیم به عنوان صبحونه یا میان وعده مصرف کنیم؟
قند بارداریم بعداز ناشتا ۹۶ بود و قبلش ۹۳
میتونیم به عنوان صبحونه یا میان وعده مصرف کنیم؟
4 تیر 1405