خوردن چهارشیره و کره بادام زمینی و ارده در بارداری هفته ی ۲۰وم؟

سلام وقت بخیر خوردن ارده و چهارشیره و کره بادام زمینی و عسل برای جنین و مضر است؟
قند بارداریم بعداز ناشتا ۹۶ بود و قبلش ۹۳
میتونیم به عنوان صبحونه یا میان وعده مصرف کنیم؟
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
کره بادام زمینی بهتر بعلت حساسیت زایی زیاد استفاده نشه.
مصرف بقیه در حد یک ق مرباخوری ایراد ندارد.
البته شما باید یک گلوکومتر داشته باشید مرتب قند چک کنید که اگر بالاتر رفت متوجه بشوید

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.