سلام ببخشیدمن ۳ماعه ک قرص سیبل مصرف میکردم ک از این قرصا سه تا مونده بود ک من رابطع محافظت نشده داشتم ۱۲ساعت بعد اون رابطه یه قرص اووسیز و دوازده ساعت بعدشم یه اووسیز دیگ خوردم و سیبل هارم دوباره مرتب استفاده مردم تا اینکه من درست سر وقت پریود شدم حتی این ماه هم کاملن پریود شدم همچنان هم سیبل هارو مصرف میکردم آیا بازم احتمال خاملگی هسش؟رابطه محافظت نشده هم ۲۱اردیبهشت بود الان چن روزیه من حالت تهوع
سلام. با توجه به اینکه سه ماه سیبل مصرف میکردید، بعد از رابطه هم قرص اورژانسی را در زمان مناسب خوردهاید و بعد از آن هم دو بار در زمان خودش پریود شدهاید، احتمال بارداری بسیار پایین است. تهوعی که الان دارید بیشتر میتواند از عوارض هورمونی قرصها یا علتهای دیگر باشد، نه بارداری. اگر برای اطمینان کامل نگرانی دارید، یک تست بارداری انجام دهید. برای تصمیمگیری نهایی حتماویزیت حضوری لازم است.
احتمالاً بارداری کم است و حالت تهوع شما در بیشتر موارد ناشی از تغییرات هورمونی بهدنبال مصرف همزمان قرصهای روزانه (سیبل) و قرص اورژانسی (اووسیز) است. داشتن پریود منظم و خونریزی کامل معمولاً نشانهای از عدم بارداری است، اما بررسی ساده مفید است تا خیالتان راحت شود. راهکارهای عملی: - امروز صبح تست بارداری خانگی با نمونه ادرار انجام دهید و اگر منفی ولی تهوع ادامه داشت، یک هفته بعد تکرار کنید. -در صورت نیاز برای قطع ابهام، آزمایش خون بتا هورمون گنادوتروپین (HCG) از پزشک درخواست کنید. - مصرف منظم قرصهای روزانه را طبق دستور ادامه دهید و از خودسر قطع نکردن ناگهانی پرهیز کنید. - برای کاهش تهوع مایعات کافی بنوشید، غذاهای سبک و کمچرب میل کنید و استراحت کافی داشته باشید. علائم هشدار: - مثبت شدن تست بارداری یا قطع کامل پریود بیش از یک هفته - خونریزی شدید یا درد شدید ناحیه زیر شکم/لگن - سرگیجه شدید، غش یا تب بالا تخصص پیشنهادی: متخصص زنان و زایمان
این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.
پاسخهای این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.