وسواس فکری آسیبرساندن و حس میل کاذب
سلام وسواس فکری آسیب رساندن به دیگران رو داشتم . افکار آسیب . تصاویر وحشتناک .حس از دست دادن کنترل پیش روانشناس هم رفتم ولی متاسفانه هیچ تاثیری نداشت و خودم با سرچ تو گوگل کم کم خودمو درمان کردم داشت کم کم افکارم تموم می شد که یه حس اومد سراغم مثل حسی شبیه میل کاذب .انگار با تموم وجود میخواستم برم به یکی آسیب بزنم اما از درون داشتم دیونه میشدم وحشت میکردم این حس مال همون وسواس فکریه
2 تیر 1405