علت دون دون شدن و خشکی و زبری پس از تزریق ژل چیست؟

سلام پنج روزاست تزریق ژلخط لبخند و گونه انجام دادم. پیش دکتر انجام دادم فکر کنم دکتر عمومی بودن.از همون لحظه طرفی که بیشتر عمیق بود و بیشتر ژل تزریق شده بود یهحالی بود انگار برامده بود و ورم زیاد داشت. حس میکنم درست ژل تزریق نشده یا مواد خوبی نداشت ژل. از امروز همون سمت شروع به سوزش و دون دون زدن کرده.به شدت نگرانم میترسم علایم وشرایطم بیشتر بشه.متاسفانه وضع مالی بدی داریم برا دکتر و مداوا
3 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام خدمت شما
عرض شود نیاز است به پزشک متخصص مراجعه کنید

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.