علت دون دون شدن و خشکی و زبری پس از تزریق ژل چیست؟
سلام پنج روزاست تزریق ژلخط لبخند و گونه انجام دادم. پیش دکتر انجام دادم فکر کنم دکتر عمومی بودن.از همون لحظه طرفی که بیشتر عمیق بود و بیشتر ژل تزریق شده بود یهحالی بود انگار برامده بود و ورم زیاد داشت. حس میکنم درست ژل تزریق نشده یا مواد خوبی نداشت ژل. از امروز همون سمت شروع به سوزش و دون دون زدن کرده.به شدت نگرانم میترسم علایم وشرایطم بیشتر بشه.متاسفانه وضع مالی بدی داریم برا دکتر و مداوا
3 تیر 1405