دستگاه دایود بهتره یا الکس؟ | راهکارهای پزشکی

دستگاه دایود بهتره یا الکس؟
26 فروردین 1398

پاسخ پزشکان

0
دوست عزیزم سلام
هر دو نوع دستگاه برای از بین بردن موی زائد صورت و بدن قابل استفاده هستند و بیشتر از نوع دستگاه در حذف مو‌های زائد تکمیل دوره درمان 6 تا 8 جلسه ای می باشد.
دستگاه الکس شناخته شده تر است و برای پوست‌های روشن و مو‌های روشن هم کاربرد دارد

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

هر دستگاه دایود و الکس نورپوستی دارای و یژگی‌ها و مزایای خاصی است.
دستگاه دایود برای زدودن مو‌های متوسط تا ضخیم و تیره مناسب است، در حالی که دستگاه الکس برای مو‌های نازک تا متوسط و رنگ‌های روشن مناسب‌تر است.
انتخاب بین این دو باید بر اساس نوع پوست و مو‌های شما صورت گیرد.
مشاوره با پزشک متخصص پوست برای انتخاب بهترین گزینه برای شما حیاتی است.

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.