ایا بیلی روبین ٧ در روز ٩ تولد خطرناک هست؟

باسلام
پسرم در ۳۶ هفته و ۶ روزگی به دنیا اومد و در روز سوم تولدش بیلی روبین ۷ بود
روز پنجم تولدش شد ۹ که ۲۴ ساعت زیر دستگاه فوتو موند و روز ششم تولدش بیلی روبین رسید به ۶ . امروز برای بررسی مجدد تست داد که شده بود ۷ دوباره.
سفیدی چشم هاش سفید هستن و ظاهر بدنش هم زرد نیست. فقط با فشار انگشت روی قفسه سینه یه مقدار زردی مشاهده میشه. پزشک بیمارستان امروز گفتن مشکلی نیست و نیاز نیست کاری بکنیم
2 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.