علت ترشح مایع از زخم سوختگی و چه کنم
سلام و احترام
بنده دوروز پیش پوست روی پام با آبجوش سوخت و یک لایه کامل کنده شد و ملتهب و قرمز که اولش آرد ریختم روش فکرکردم باعث میشه تاول نزنه،آیا نباید آرد میریختم؟
و اینکه مدام ترشح آب زرد میکنه من دومرتبه با گاز وازلین و پانسمان کردم و پماد تتراسایکلین
زدم که گازواازلین چسبید بهش و لایه دوباره جداشد، الان سواالم اینه باید پانسمان کنم یا بزارم باز باشه تا خشک شه؟
بنده دوروز پیش پوست روی پام با آبجوش سوخت و یک لایه کامل کنده شد و ملتهب و قرمز که اولش آرد ریختم روش فکرکردم باعث میشه تاول نزنه،آیا نباید آرد میریختم؟
و اینکه مدام ترشح آب زرد میکنه من دومرتبه با گاز وازلین و پانسمان کردم و پماد تتراسایکلین
زدم که گازواازلین چسبید بهش و لایه دوباره جداشد، الان سواالم اینه باید پانسمان کنم یا بزارم باز باشه تا خشک شه؟
7 تیر 1405