وقتتون بخیر من ۸هفته باردارم یه دوهفته آمپول آنوکساید میزدم با قرص آسپرین میخوردم بعد۲قطره لکه قهویی دیدم دکتر قطع کرد تا ۴روز استفاده نکرده بعد ۴ روز دوباره استفاده کرده لکه قهویی همراه با ادرار دیدم دکترم هم نیست چکار کنم استفاده کنم یا نکنم میشه راهنماییم کنید.
7 تیر 1405
پاسخ پزشکان
0
توصیه به انجام سونوگرافیبارداری می شود. استراحت نسبی داشته و از فعالیت سنگین و رابطه جنسی اجتناب کنید.
وقت به خیر عزیزم استراحت نسبی نداشتن فعالیت سنگین و استفاده از شیاف. قطع داروهاتون بستگی داره علت تجویز توسط پزشک چی بوده در برخی موارد قطعش از ادامش خیلی خطرناک. سونو هم بدین واژینال و همچنین چون با ادرارتون خون دیدین ازکایش ادرار و سونو کلیه مجاری ادراری هم لازم
سلام با توجه به لکه بینی در 8 هفتگی و مصرف آنوکساپارین (آنوکساید) و آسپرین، بدون نظر پزشک مصرف را خودسرانه قطع یا شروع نکنید. چون پزشکتان در دسترس نیست، امروز به اورژانسزنان یا پزشک جایگزین مراجعه کنید
احتمالاً این لکهبینی در بیشتر موارد ناشی از تأثیر داروهای ضدانعقاد (آنوکساید و آسپرین) یا یک خونریزیسابکورویال کوچک است؛ آرام باشید اما نیاز به پیگیری دارد. «راهکارهای عملی:» - تا پیگیری پزشکی استراحت کرده و از فعالیت سنگین و رابطه جنسی اجتناب کنید. - مقدار، رنگ و زمان لکهها را یادداشت کرده و در صورت امکان با عکس ثبت کنید. - داروها را بدون دستور پزشک خودسرانه قطعنکنید؛ سریعاً با پزشک تجویزکننده تماس بگیرید. - در صورت عدم دسترسی به پزشک، به نزدیکترین اورژانسمراجعه کنید تا ارزیابی و در صورت نیازسونوگرافی انجام شود. «علائم هشدار:» - خونریزی شدید یا تعویض پد بیشتر از یک بار در ساعت. - درد شکم یا لگن بسیار شدید یا تب. - سرگیجه، غش یا تپش قلب شدید. «تخصص پیشنهادی:» متخصص زنان و زایمان
این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.
پاسخهای این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.