آیا پریود شدم یا خونریزی لانه گزینی هست؟

سلام من سه روز و نیم بعد از قطع قرص دوفامد خونریزی چهار الی پنج روزه داشتم یه روز قبلش یه مایع صورتی از من خارج شد و درد سینه و باسن هم داشتم آیا من پریود شدم یا این مایع صورتی لانه گزینی بوده
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
خونریزی پس از قطع دوفامد معمولا خونریزی محرک (پریود) است نه لانهگزینی.
برای اطمینان 14 روز بعد از آخرین رابطه تست بارداری دهید.
در صورت تداوم نگرانی به پزشک مراجعه کنید.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.