تیک عصبی چندساله؛ احتمال نشانگان توره
سلام
من ۲۰سالمه و از بچگی که پاتو جامعه گذاشتم تیک عصبی داشتم تا الان اونم از همه نوعی(سر و گردن، شانه،بینی،انگشت شصت دست، کج کردن دهان درحال خوردن نوشیدنی در بعضی مواقع و تنفس و منقبض کردن عضلات دست و پا و غیره) و اکثر اوقات هم چند تا از این تیک ها باهم هستند .استرسی هم نیستم وسواس فکری دارم یع مقداری
از بچگی لکنت زبان داشتمکه خیلی اذیت شدم که الان خیلی بهتره
آیا به روانپزشک مراجعه کنم؟
من ۲۰سالمه و از بچگی که پاتو جامعه گذاشتم تیک عصبی داشتم تا الان اونم از همه نوعی(سر و گردن، شانه،بینی،انگشت شصت دست، کج کردن دهان درحال خوردن نوشیدنی در بعضی مواقع و تنفس و منقبض کردن عضلات دست و پا و غیره) و اکثر اوقات هم چند تا از این تیک ها باهم هستند .استرسی هم نیستم وسواس فکری دارم یع مقداری
از بچگی لکنت زبان داشتمکه خیلی اذیت شدم که الان خیلی بهتره
آیا به روانپزشک مراجعه کنم؟
6 تیر 1405