سوزش واژن و عفونت قارچی و بی نظمی پریودی؟
سلام من دخترم قرص مارلین مصرف کردم بعد قطعش قبل پریود برام چند بار سوزش پیش اومد و حتی انگار به لباس زیر تنگ هم حساس شدم بعد به فاصله کمتر از ۶ ماه دوباره پریودم نامنظم شد دکتر قرص دزوسپتیو تجویز کرد و گفت سوزش علتش عفونت قارچی هست یک فلوکنازول تک دوز ۱۵۰ تجویز کرد قبل وقوع سوزش مصرف کردم اما باز پیش اومد الان هم دارم دزوسپتیو مصرف می کنم حس می کنم سوزش دارم با اینکه نزدیک پریودم نیست چی کار کنم ؟
2 تیر 1405