آیا حاملگی مول بعد از سقط امکان دارد؟
سلام یک ماه پیش در۸هفتگی س ق ط کردم تادیروزخونریزیم تموم نشده بودرفتم دکترسونودادن توسونونوشته بقایا۴سیسی مول هیداتیفرم درbbxقرارداردوتیتربتا۵۰بودوبتاکمترازنیم.دکترگفت۴۸ساعت دیگردوباره سونوواژینال بده دادم.بقایاهمون۴سیسی مونده.ولیچیزی درباره مول نگفت.وبازهم تیتربتاهمون۵۰بود.بازگفت دکتری هفته بعدتکرارکن تیتر رو.میترسم مول باشه شب وروزندارم.ازبس گریه کردم.چیکارکنم امروز خونریزیم قط شده.توروخدابگین
2 تیر 1405