تأخیر پریود بعد از لتروزول و کلومیفن

۱۵ مهر که پریود شدم از شب ۵ پریودی طبق دستور دکتر قرص لتروزل و کلومیفن خوردم.۱۱پریودی امپول ام جی سی زدم.الان ۲ روز تاخیر در پریودی دارم.هیچ علائم بارداری هم ندارم علت تاخیر چیه؟
8 آبان 1405

پاسخ پزشکان

خلاصه پاسخ پزشک بازبینی‌شده توسط پزشک تأییدشده
سلام مصرف داروهای تحریک تخمک گذاری باید با کنترل باشد. فعلا بی بی چک بزنید یا بتا دهید و در صورت منفی بودن تحت نظر فوق نازایی باشید.
— دکتر زهره لواسانی، متخصص زنان و زایمان ( فلوشیپ نازایی )... مشاهده پاسخ کامل
0
سلام
مصرف داروهای تحریک تخمک گذاری باید با کنترل باشد.
فعلا بی بی چک بزنید یا بتا دهید و در صورت منفی بودن تحت نظر فوق نازایی باشید.
0
سلام
درصورت تاخیر بیش ازیک هفته ازمایش خون بارداری بدید

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

احتمالاً تأخیر پریود شما به‌خاطر تأثیر داروهای تحریک تخمک (لتروزول، کلومیفن و آمپول تحریک) است که در بیشتر موارد زمان یا نظم چرخه را تغییر می‌دهد؛ همچنین در برخی موارد احتمال بارداری وجود دارد حتی بدون علائم.
نگران نباشید، تاخیر کوتاه شایع است.
راهکارهای عملی:
- همین امروز تست بارداری ادراری انجام دهید یا برای آزمایش خون بارداری به آزمایشگاه مراجعه کنید.
- اگر تست منفی است، ۳–۷ روز صبر کنید و در صورت ادامه تأخیر تست را تکرار کنید.
- زمان و دوز داروها، تاریخ آخرین پریود و هر علامت جدید را یادداشت کرده و به پزشک اطلاع دهید.
- استراحت، کاهش استرس، خواب کافی و خودداری از فعالیت سنگین تا پیگیری.
علائم هشدار:
- خونریزی بسیار شدید یا سبکی شدید و سرگیجه.
- درد شکم یا لگن شدید یا درد یک‌طرفه که تازه شروع شده.
- تب یا ترشح بدبو از واژن همراه درد.
تخصص پیشنهادی: متخصص زنان و زایمان

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید. هویت و پروانه طبابت پزشکان پاسخ‌دهنده از سازمان نظام پزشکی استعلام شده است — فرآیند تأیید هویت پزشکان.

برای همین موضوع، تست استاندارد هست

رایگان · غربالگری، نه تشخیص