اسهال و دلپیچه پس از جراحی دریچه آئورت

مریض من یک ماه جراحی دریچه آئورت داشته و وافارین مصرف میکنه الن یک روزه اسهال ودلپیچه داره چی بهش ردم که با وافارین تداخل نداشته باشه شرایط دکتر رفتن سختشه
علائم مریضی چند ساعت اول تب ولرز بود ولی الان فقط دلدرد وبیرون روی داره دوروزی میشه
9 آبان 1405

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

احتمالاً علت اسهال و دلپیچه یک ماه پس از جراحی، عفونت ویروسی یا تغییر در جذب و تأثیر داروی وافارین به‌دنبال اسهال است؛ در بیشتر موارد با مراقبت‌های ساده کنترل می‌شود اما نیاز به پیگیری و کنترل آزمایش‌های انعقادی دارد.

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید. هویت و پروانه طبابت پزشکان پاسخ‌دهنده از سازمان نظام پزشکی استعلام شده است — فرآیند تأیید هویت پزشکان.

برای همین موضوع، تست استاندارد هست

رایگان · غربالگری، نه تشخیص