علت خونریزی خفیف و درد واژن پس از کشش بافتی چیست؟

سلام .من خیلی نگرانم و سوالی ک میخام بپرسم رو گفتم قبلا ولی هر دفعه پزشکان نظرات متفاوتی میدن و گیج شدم من لبه های کوچک واژن یا همون لابیا های مینورم رو با دستم برای دیدن بکارت در آینه خیلی زیاد از هم باز کردم و احساس کردم ک چیزی از داخل واژنم اومد و دست گرفتم روی دستم دو قطره خون بود و تا چند روز دلم فقط درد میکرد و نگران آسیب بکارتم و خیلی کش دادم ولی دستم وارد نشد و سوال بعدیم آیا بکارت ارثیه؟
5 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.