با توجه به توضیحاتم تشخیص احتمالیتون چیه؟
سلام بعضی وقتا یکی رو میبینم نه واضح در حد سایه ای که لباساش مشخصه ولی چهرش نه بیشترم وقتی سرم پایینه و مشغول کاریم این اتفاق میوفته ولی بعد میفهمم واقعی نبوده،چون اگاهی دارم توهم و هذیان نیست درسته؟
قرص و مواد مصرف نمیکنم،اتفاق خاصیم نیوفتاده و حالم خوبه فقط یه مدته خوابم خیلی کم شده در حد سه ساعت میتونم بخوابم، ممکنه به خاطر بیخوابی باشه؟میخوام بدونم اگه برم پیش روانشناس قراره چه تشخیصی بگیرم؟
قرص و مواد مصرف نمیکنم،اتفاق خاصیم نیوفتاده و حالم خوبه فقط یه مدته خوابم خیلی کم شده در حد سه ساعت میتونم بخوابم، ممکنه به خاطر بیخوابی باشه؟میخوام بدونم اگه برم پیش روانشناس قراره چه تشخیصی بگیرم؟
4 تیر 1405