علت بالا بودن شدید کورتیزول ۸ صبح و نرمال بودن ۲۴ ساعته که باعث فشار؟

باسلام ۲۱ ساله هستم مرد با مشکلات فشار ۲۰۰ روی ۱۵۰ و ضربان های مکرر ۱۶۰ مواجه هستم تست دگزامتازون؛ تصویربرداری شکم هیپوفیز؛ادرار ۲۴ ساعته همگی نرمال اما کورتیزول صبح شدید بالا ۱۶۲۱ng/mLاست اسید اوریک و تریگلیسیرید هم بالا و عفونت های مکرر طهال بزرگ ۱۴۸ بدون مشکل قلبی بستری متعدد در ccu به دلیل فشار و تاکی کاردی عدم تعادل هورمونی تستسترون و استرادیول علت چیست؟ داروها نوشتم متانفرین ادرار طبیعی بود.
4 اردیبهشت 1405

پاسخ پزشکان

1
سلام
پتاسی، رنین، آلدوسترون، TSH ؟
نتانفرین سرم؟ سونوگرافی عروق کلیه؟
این‌ها انجام شده؟
اگر بله جواب چی بوده اگر نه مراجعه به متخصص داخلی داشته باشید
0
سلام
وقتتون بخیر باشه متخصص داخلی باید شما را مورد بررسی قرار بدهند

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.