کیست سر و تنگی و سفتی عروق مغز با بی حسی پاها؟

سلام وقت بخیر بنده ۱۰ روز سستی و بی حالی بدن دارم و وقتی بلند میشم در حد ۱ دقیقه بیشتر نمی تونم روی پاهام وایسم و انگار بی حس بی حال سست و بیجون هستند چه دراز کش چه سرپا که شدت از ۹۵ خوابیده میشه ۱۰۰ و همچنان موقع بلند شدن سرم گیج میره و سیاهی میره که بعد یک دقیقه یکم سرگیجه خوب میشه ولی سنگینی سر هست به علاوه حس حرکت مایع در سر هم دارم ولی بدنم بیجون و این اتفاقا ۱۰روز افتاده و قبل از این اتفاق خ
4 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.